torsdag 7. mai 2009

X-Men

Da er det torsdags ettermiddag, sitter og slapper av etter middag. Har hatt en travel uke med lite søvn og mye skole og jobb! På tirsdagen var jeg på jobb og skolen, på kvelden dro jeg ut på Quarterdeck sammen med Kine, Carl og Joshua. Var en ganske morsom kveld, blir ganske morsomt på et sted der de selger øl til 25 cent! Er alltid stappfullt der, og er mange EF-studenter som drar dit. Kom hjem i 1 tiden, men ble sittende utenfor skolen til klokka 3 og bare prater og tullet med venner. Skole klokken halv 10 neste dag, og så jobb til halv 4. Sovna av på ettermiddagen, så dro jeg ut sammen med Ingri, Gidsken, Pernilla, Ditte og Julie. Vi dro å spiste på et sted som heter Nexxt, der jeg bestilte nachos og fikk verdens største porsjon! Amerikanere altså! Spiste sikkert 1/3 av alt jeg fikk! Etter at vi hadde spist dro vi på kino og så X-Men Origins: Wolverine, med Hugh Jackman i hovedrollen. Og la meg bare si dere dette: Han er dritsexy! Alle vi jentene satt på rad, og var nesten så jeg hørte sikkelet dryppe! Hahaha!


Se på dette da! *Tørke bort sikl* Jaja over til noe annet. Har vært på jobb i 4 timer idag, har jobba med en PowerPoint presentasjon og sittet og surret på Facebook og Nettby, haha! Så var jeg på skolen i 3 timer, sløvet i en time, og nå sitter jeg her! Planlegger å gå på Publix å kjøpe noe mat snart, og så kanskje slappe av med en film i kveld! I morgen er det fredag og endelig helg, jeg planlegger og tilbringe helga på stranda og på klubber forhåpentligvis! Har også planer om å få sovet en god del, for har ikke fått så alt for mye søvn denne uka!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du lever et hektisk liv Malene, det skal bli godt når du kommer hjem til hverdagen. uten strand, klubber, nye kinoer og øl til 25 cent.
Mamma