onsdag 13. mai 2009

Ost!

Nå er det onsdag (snart helg, wohooo), og jeg er ferdig på jobb for litt siden. Sitter i senga og slapper av, har egentlig mest lyst å sove, men siden det bare er en time til middag så gidder jeg ikke det! De siste dagene har vært rolige. I helga var vi ikke ute, var på kino på fredag og så Star Trek (som forresten var drikul!), på lørdag var jeg med Kine og Carl på Bayside, som er et fint lite kjøpesenter vedsiden av havet! Der spiste vi på Hardrock Café, som har kjempegod mat, særlig cheeseburgeren *sikle*! Har funnet ut at USA har hatt påvirket meg på minst én dårlig måte: jeg har blitt veldig glad i ost! Smelta ost på alt mulig rart! Faktisk ganske godt! Ost på brødskiva er derimot kjempeekkelt, da både brødet, smøret og osten smaker rart. Ikke som gode gamle Norvegia nei! På søndagen farget Heidi etterveksten min, så nå er jeg veldig blond! Lurer på om jeg kanskje skal farge håret mitt mørkt igjen når jeg kommer hjem. Vi får se! Mandag og tirsdag gjorde jeg faktisk ikke noe som helst, var i litt dårlig humør de dagene, så holdt meg mest på rommet. Var på biblioteket en tur, og dro også en tur ut og jogget. Har vært på jobb idag, har leita etter baseball-billetter til sjefen min, hehe! I morgen tidlig skal jeg 4 timer på jobb, kjedelig og stå opp så tidlig når jeg egentlig ikke begynner på skolen før kl 1! Ja ja... Har også begynt å ordne meg sommerjobb til når jeg kommer hjem. Blir å jobbe litt på Rimix i juli, og forhåpentligvis på Rema når jeg ikke er på Rimix, hehe! Må tjene meg penger, for skal jo flytte til Tromsø i august, og da må man ha leilighet! Jeg skal bo sammen med kusina mi, Katrine, så vi driver og leiter etter leiligheter for tida! Tror ikke jeg kommer inn på jus i år heller, så blir mest sannsynlig å ta opp fag fra VGS så jeg får gode nok karakterer til å komme inn et annet år! Men nå skal jeg finne fram en bok og skru aircondition på fullt her, er veldig varmt for tida (30+), og ACen har funka dårlig i det siste! Nå er det bare 18 dager til mamma kommer! Hurra!

Ingen kommentarer: