torsdag 30. april 2009

Mer coctailparty, beinhinnebetennelse og øl!

Nå er det lenge siden jeg har blogga, vet at mange av mine lesere hungrer etter en oppdatering, hahaha (Thomas; I'm looking at you, lol)! Nå er det torsdags kveld, jeg sitter i senga og slapper av. Har vært på jobb 4 timer idag, og så skole, og så coctailparty med Miami Latin Chamber of Commerce. Gøy det, begynner å bli bedre på å "mingle" og å snakke med fremmede mennesker! Ellers i uka har det ikke skjedd så alt for mye. På søndag var vi ute på en klubb som heter Nikki Beach, var ikke så kjempegøy, men greit nok til å være en søndag! Mandagen slappet jeg bare av, husker egentlig ikke hva jeg gjorde, men ja ja! Tirsdagen var det jobb og skole, prøvde meg på en liten joggetur på ettermiddagen, og det gikk ganske greit med tanke på foten. På kvelden dro jeg ut på Quarterdeck sammen med Eli, Christina, Adrian og Benedikte, var en helt ok kveld! Quarterdeck er ganske gøy, er masse lokale folk der og de selger øl til 25 cent! I går var jeg også på skole og jobb, på ettermiddagen dro jeg og jogga, og tror du faen ikke beinhinnebetennelsen er tilbake! Har tatt det med ro i over 3 uker nå, for hvile er det som hjelper mot beinhinnebetennelse, men det er tydeligvis ikke nok, for fikk kjempevondt i foten mens jeg løp! Ble irritert og bestemte meg for å overse det. Vet ikke hva jeg skal gjøre med saken, er bare så irriterende at når jeg for en gangs skyld bestemmer meg for å trene skikkelig, og bor på et sted som er perfekt for jogging, så presterer jeg å få betennelse i foten!! Argh! Jeg har egentlig lyst å dra å jogge nå, men skal hvile foten til i morgen og heller dra ut da... Nå er det bare en måned til mamma kommer, og jeg gleder meg massemassemasse! Hjemme i Norge begynner russetida nå, blir sikkert kjempemoro! Synd jeg ikke er der! Nå sitter jeg her å lurer på hva jeg skal finne på, vil egentlig dra å handle mat på Publix, men orker ikke gå alene, skal se om jeg ikke får noen med meg!

Ingen kommentarer: