fredag 24. april 2009

Jobbing og coctailparty

Da er det fredag, endelig helg, og om ikke lenge skal vi trø nedover Lincoln Road å spise pizza og så skal vi på kino! Idag har jeg vært på skolen, og så vært noen timer på stranda! På tirsdag hørte jeg fra sjefen på advokatkontoret, Mr.Coane, og han fikk ordnet jobb til meg! Så hadde min første dag på tirsdag, da viste de meg mest bare rundt og forklarte noen grunnleggende ting. I går var jeg på jobb i 4 timer før skolen, trives kjempegodt der allerede! Har eget kontor og greier! Eller, er vel egentlig sekretæren sitt kontor, men hun bruker det ikke! Så i går satt jeg og googla en fyr som hadde trakassert en av sine ansatte seksuelt! Satt å lette etter dritt om han på internett hele dagen, det var ganske greit! Senere på dagen ble jeg med sjefen, en kompis av han og en annen advokat ut på cocktailparty til The American Bar Association, som er en organisasjon de fleste advokater i USA er medlem i. Har aldri vært med på noe slikt selvfølgelig, og det var akkurat som det ser ut på tv! Masse advokater og dommere som står i et rom og mingler og prater med hverandre mens de drikker gratis drinker og spiser horse d'ouvres (?)! Kan ikke si det var det mest spennende jeg har vært med på, men var morsomt å være med på det ihvertfall! Etter å ha vært der en times tid dro vi til et annet coctailparty til Miami Beach Chamber of Commerse, som er en organisasjon alle de store bedriftene i Miami Beach er medlem i! Det var på balkongen til et kjempestilig hotell med utsikt over downtown Miami, nydelig å se på solnedgangen derfra! Etter coctailpartyene dro jeg, Heidi, Kine og Carl ut for å feire Carls 24årsdag! Vi dro på en restaurant som heter Outback, et slags australsk steakhouse der de serverer kjempegod biff! Der spiste vi oss så mette at vi knapt nok kunne gå, etter det var det bare rett hjem i seng, for alle var utslitt etter biffen!

I morgen skal vi på stranda, for er meldt kjempefint vær, aner ikke hva vi skal seinere men jeg skal iallefall prøve meg på en joggetur, for jeg tror beinhinnebetennelsen er forsvunnet nå. Jeg får bare ta det rolig de første gangene og ikke jogge så langt som jeg pleier! Nå er det sengetid for meg, er sliten og trøtt! God natt!

Ingen kommentarer: