lørdag 16. mai 2009

Gratulerer med dagen!

Da må jeg bare får gratulere alle nordmenn med seier i Grand Prix og selvfølgelig med nasjonaldagen! Hurra for 17 mai! Her er det ennå 16 mai nå, og jeg tror faktisk kvelden skal tilbringes i edru tilstand for første gang på mange år! Var ute i går, og er derfor litt slapp idag. I morgen skal forhåpentligvis jeg og noen andre nordmenn til 17.mai feiring i Ft.Lauderdale, sjømannskirka som arrangerer. Det som er litt dumt er at det er et godt stykke dit, og blir derfor sikkert litt dyrt med taxi. Men satser på at vi blir så mange som drar at vi fyller opp en stor taxi. Jeg tror jeg skal gå på Blockbuster å kjøpe eller leie meg en film å se i kveld, føler nesten at jeg bryter en tradisjon ved å være edru idag, haha! Men ha en flott 17. mai i morgen folkens, skulle ønske jeg var i Norge så jeg kunne hatt på meg bunad og gått i tog!

Ingen kommentarer: