mandag 25. mai 2009

Treigt internett for tida

Jaaaaa, vet det er over en uke siden jeg blogga sist, men internett på skolen er helt idiotisk for tiden! Så nå sitter jeg på en café der de har internett, så nå skal dere få oppdateringer! Idag er det mandag, og vi har fri fra skolen fordi det er Memorial day. Her i Miami er Memorial Weekend kjempestort, for det er langhelg, og mange drar på ferie da! Og her i Miami Beach kommer alle rappere, hip-hopere i hele landet! Så det er KJEMPEMASSE folk her, og nesten bare afroamerikanere som liker rap og hip-hop! Gatene er fulle, det er helt vilt! Og trafikken langs hele Miami Beach står omtrent stille, fordi folk er ute og råner med høy musikk! Så vi har vært ute og sett på livet hver kveld denne helga, på lørdag var vi hos noen dansker vi kjenner og drakk, men ellers har vi holdt oss edrue hele helga! Været for tida er kjempetrasig, det regner og er overskya hele dagen, og sånn har det meldt i hvertfall en uke fremover! Det er så kjedelig! Håper bare det blir fint vær til mamma kommer om 6 dager (hurra!), for er jo kos å dra på stranda og sole seg, og det kan man jo ikke akkurat gjøre nå. Så håper bare det klarner opp snart! Har egentlig masse mer å fortelle fra uka som gikk, men husker ikke alt og er så mye å skrive, så jeg orker ikke! Forhåpentligvis blir internett litt bedre så jeg kommer meg mer på internett de neste dagene, kanskje det kommer en ny oppdatering!

Ingen kommentarer: